Телефонна розмова з роботодавцем

Процес пошуку роботи відповідальний етап у житті кожної  людини. Шукати роботу теж є роботою! І коли кроки пошуку обмірковані результат буде вдаліший.   Робота  рідко  коли находить нас сама, хорошу роботу (хорошу для Вас) треба шукати, боротися за неї.

І способів існує багато. Головне вміти їх вдало застосовувати.

     Сьогодні поговоримо про особливості телефонного спілкування з роботодавцем. Тому, що зазвичай, перш ніж потрапити на співбесіду необхідно поспілкуватись з людиною, яка вас братиме на роботу по телефону. І наскільки  вдало пройде телефонне спілкування від цього залежить чи потрапите ви на співбесіду. Отже, чи  отримаєте в результаті бажане місце роботи!

     Мета телефонного дзвінка – викликати бажання у роботодавця зустрітися з Вами і більше про Вас дізнатися, а для Вас –  потрапити на співбесіду!

     Телефонна розмова – це зручно, тому що:

  • Можна швидко зателефонувати декільком роботодавцям;
  • Не потрібно нікуди йти;
  • Менше хвилювань!
  • Можна швидко отримати відповідь;
  • Це дешево та зручно.

      Поради

  • В оголошенні виділіть назву відділу, ім’я людини, з якою вам потрібно зв’язатися, назву вакансіі, яка вас зацікавила;
  • Запишіть перелік запитань, на які ви хочете отримати відповіді;
  • Тримайте під рукою копії резюме, мотиваційного листа, документів про освіту, блокнот та ручку;
  • Занотуйте дату, час, місце зустрічі, ім’я людини, з якою необхідно зустрітись;
  • Якщо вакансія зайнята, запитайте про перспективи працевлаштування;
  • З’ясуйте, чи можете Ви знову зателефонувати через певний час чи попросіть повідомити Вам коли з’явиться вакансія та запропонуйте надіслати резюме та супровідні листи;
  • Не кладіть слухавку почувши, що вакансія зайнята, продовжіть розмову. Візьміть максимум інформації, не обмежуйте приховані  можливості та перспективи;
  • Запропонуйте надіслати своє резюме на випадок появи вільного робочого місця;
  • Подякуйте роботодавцеві за витрачений час;
  • Будьте ввічливими та коректними;
  • Якщо роботодавець згодився переглянути ваші документи або зустрітися з Вами, зробіть це якомога швидше.

     Як зробити телефонну розмову ефективною

  • Говоріть більш низьким голосом- це виглядає переконливіше;
  • Говоріть з натхненням;
  • По можливості називайте свого співрозмовника час від часу на ім’я ;
  • «Не тріскочіть» в розмові: той хто говорить більш повільно, виграє перед тим, хто говорить дуже швидко;
  • Уважно слухайте співрозмовника, використовуйте при цьому нейтральні фрази: «так, так», «звичайно», «зрозуміло»;
  • Лише той, хто вміє слухати, правильно зрозуміє побажання та запити співрозмовника.

          Що завадить успішній телефонній розмові

  • Ваша байдужість, незацікавленість. Той, хто не зацікавлений, не зможе переконати і співрозмовника;
  • Неготовність вести діалог;
  • Нетерпіння;
  • Бажання швидше закінчити розмову (як результат хвилювання);
  • Недостатня увага до слів співрозмовника;
  • Спрямованість тільки на свої інтереси;
  • Довгі паузи;
  • Повторення вже сказаного;
  • Недовіра та неповага до співрозмовника;
  • Нечіткість та багатослівність;
  • Неграмотна мова, погана дикція;
  • Невдало вибране місце для розмови;
  • Проблеми зі зв’язком чи телефоном (шум, гамір навколо, недостатність коштів на телефоні тощо).

Бажаємо Вам вдалої телефонної  розмови з роботодавцем та успішного працевлаштування!

ДИВИТИСЯ ВСІ Додати примітка
Ви
Додати ваш коментар
 

Шановні користувачі, сайт працює в тестовому режимі